Categorii produse

L-V: 9:00-18:00 / S: 9:00-14:00   comenzi@anvelopa.ro   0738.004.088
  Blog Promoții Oferte Speciale

Nokian își redefinește branding-ul, pentru a se alinia cu strategia de creștere

Articole și informații utile

Nokian își redefinește branding-ul, pentru a se alinia cu strategia de creștere

NOKIA, Finlanda - Anvelopele Nokian P.L.C. își redefinește branding-ul, într-un efort de a vinde mai eficient produsele sale în zonele de creștere strategică ale companiei, din America de Nord și Europa Centrala, schimbandu-și aspectul pentru a reflecta "istoria lungă, afacerea durabilă și valorile scandinave". Nokian a spus că aspectul include culori mai blânde, mai naturale, dar va include verdele de mesteacăn familiar al producătorului. Imaginea noului brand va fi introdusă în timpul unei campanii care începe această lună. Tommi Heinonen, șeful Nokian North America, a declarat că firma Nokia trebuie să-și construiască gradul de conștientizare a mărcii în America de Nord, înainte de deschiderea primei fabrici din America de Nord, programată să înceapă producția în Dayton, Tenn., in 2020. "Această evoluție a mărcii este un element cheie în construirea brandului de anvelope Nokian în zone noi, care sunt în primul rînd deservite de linia noastră extinsă de produse mixte ("all-season"), a spus domnul Heinonen.   Nokian a spus că a acordat intotdeaua prioritate durabilității și respectului pentru viață, ca valori fundamentale. "Ca o companie scandinavă, grija fata de oameni și de mediu vine foarte natural pentru noi", a declarat Hille Korhonen, președinte și CEO al Nokian. "Vrem să fim prima alegere pentru consumatorii exigenți - cei care caută o pace totală, prin alegerea tehnologiei și a siguranței de ultimă generație, dar sa și sprijinim marcile care își asumă responsabilitatea pentru planetă și viitorul său". Doamna Korhonen a spus că brandingul va ajuta, deoarece compania, cunoscută pentru anvelopele sale de iarnă, devine un jucător mai puternic în America de Nord, cu gama sa globală. "Rădăcinile noastre puternice ca producător de anvelope scandinave și un pionier în condiții dificile, ne permit dezvoltarea cu succes pe alte segmente, inclusiv anvelopele de vară și mixte", a spus ea. "Brandul accentuează pacea completă a minții, în acest sens, susține creșterea noastră foarte bine". Nokian, care a înregistrat vânzări de 1,77 miliarde de dolari în 2017, a raportat recent că vânzările din America de Nord au crescut în Europa cu 15,2% și 8% în Europa. Cea mai puternică regiune de creștere a vânzărilor a fost Rusia / Europa de Est, care a urcat cu 46,4%. Cu ocazia celebrării celei de-a 120-a aniversări a acestei companii, Antti-Jussi Tähtinen, vicepreședinte de marketing și comunicații, a declarat că noul design grafic "se inspiră din textul original care a fost deja folosit în secolul al XIX-lea".

Plăți online securizate
Plăți online securizate

Dispunem de o platformă cu un grad ridicat de securitate

Suport clienți dedicat
Suport clienți dedicat

Echipa de suport și consiliere este mereu alături de tine

Livrare rapidă
Livrare rapidă

Comanda ta este prelucrată mereu, în cel mai scurt timp

Garanția calității
Garanția calității

Pentru noi, calitatea anvelopelor, dar și a serviciilor este mereu pe primul loc