Contact
contact@anvelope-discount.ro
0743.148.576
Program
L-V: 09:00-17:00 S: 09:00-13:00    D: INCHIS            

Procedura privind soluționarea reclamațiilor utilizatorilor finali – persoane fizice și juridice

 

Scopul

Prezenta procedură reglementează procesul de soluționare a reclamațiilor primite de la utilizatorii finali, clienți persoane fizice sau juridice ai A.G Business Consulting S.R.L., care beneficiază de serviciile noastre de vanzare, schimb, reparare si depozitare a acestora.

 

Definiţii

Reclamația este o solicitare a utilizatorilor finali A.G Business Consulting S.R.L. de rezolvare a unor situații considerate de către aceștia drept abateri de la condițiile legale sau contractuale de furnizare a serviciului, la care se așteaptă un răspuns sau o rezoluție. Definițiile prevăzute în „Termeni și condiții generale” pentru utilizarea serviciilor A.G Business Consulting S.R.L. sunt aplicabile și în cazul prezentei Proceduri. S.C. A.G. Business Consulting S.R.L. îşi asumă responsabilitatea de a păstra confidenţialitatea datelor de contact pe care le furnizaţi, fiind atestata legal în acest sens şi înregistrată la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub Număr Registrul General: 0009100 şi Număr infochiosk: 997389406415.

 

Modalitaţile de adresare a reclamaţiei

Clienții care beneficiază de serviciile furnizate de catre A.G Business Consulting S.R.L. pot adresa reclamațiile în limba română, astfel:

 • pe site-ul www.anvelope-discount.ro , proprietatea A.G Business Consulting S.R.L., in formularul din sectiunea de “Contact” ( https://anvelope-discount.ro/contact ), inclusiv cele referitoare la drepturile clientilor si obligatiile corelative ale A.G Business Consulting S.R.L. rezultand din prevederile legale.

 • raspunzand oricarui dintre e-mailurilor primite de www.anvelope-discount.ro , cu conditia sa treaca la destinatar adresa de e-mail contact@anvelope-discount.ro si sa indice atat datele de identificare ale reclamantului, numarul comenzii si data la care a fost efectuata, cat si obiectul reclamatiei.

 • în locatia A.G Business Consulting S.R.L., din Str. Buiacului Nr.2, Mogosoaia .

• prin poștă, către A.G Business Consulting S.R.L. in Str. Buiacului Nr.2, Mogosoaia.

Clientul care beneficiază de serviciile noastre poate adresa reclamații către A.G Business Consulting S.R.L. în termen de 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului contestat indicând în mod obligatoriu:

  • datele de identificare ale reclamantului;
  • numarul comenzii si data la care a fost efectuata
  • situatia reclamata
  • documentele justificatoare, adica factura si/sau fisa de montaj, precum și adresa la care dorește să primească în scris răspunsul la reclamația sa. Adresa poate fi o adresa de e-mail valida si/sau o adresa fizica, in cazul unui raspuns prin Posta.

In cazul raspunsului prin Posta, A.G Business Consulting S.R.L. va transmite Clientului răspunsul motivat la reclamația formulată, în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii reclamației acestuia. Pentru clientul care a încheiat un contract de abonament cu A.G Business Consulting S.R.L., răspunsul la reclamația formulată va fi înaintat într-un termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data înregistrării acesteia. Clientul poate contesta valoarea facturii prin formularea unei reclamații scrise către A.G Business Consulting S.R.L., în termen de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii, indicând în mod obligatoriu Motivul reclamatiei, Suma contestată și/sau Serviciile facturate contestate. A.G Business Consulting S.R.L. va transmite Clientului răspunsul motivat la reclamația formulată, în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii/înregistrării reclamației acestuia. Pentru reclamațiile care necesită investigații complexe, termenele precizate anterior, necesare A.G Business Consulting S.R.L. pentru formularea răspunsului la reclamația Clientului, se pot prelungi până la 90 de zile calendaristice de la data primirii/înregistrării reclamației. În această situație, Clientul va fi contactat de către A.G Business Consulting S.R.L. în termen de 30 de zile lucrătoare de la data primirii reclamației și va fi informat cu privire la stadiul intermediar de soluționare a reclamației sale. Totodată, acestuia i se va reaminti faptul că datorită unor investigații complexe de natură tehnică, va primi un raspuns final în maxim 90 de zile calendaristice de la data primirii/înregistrarii reclamației sale.

Termenul de înregistrare a unei reclamații este de maximum 5 zile lucrătoare de la data primirii ei de către A.G Business Consulting S.R.L..

Termenul maxim de remediere a defectelor, in cazul problemelor legate de montajul anvelopelor  este: 7 zile de la înregistrarea la A.G Business Consulting S.R.L. a unei reclamații din partea clientului, cu excepția situațiilor în care termenul nu poate fi respectat din cauze neimputabile A.G Business Consulting S.R.L., sub rezerva ca personalul A.G Business Consulting S.R.L. sau tehnicienii autorizați pot accesa anvelopele/vehiculul în timp util și nestingherit.

 

Modalitati de tratarea a reclamatiilor

Orice reclamatie primita de la client - adresată în scris, primeste automat un numar unic de inregistrare, alocat de catre personalul A.G Business Consulting S.R.L.. Fiecare reclamatie se incadreaza in functie de natura sa, in categoria de serviciu sau produs la care aceasta face referire.Toate detaliile despre reclamatia clientului si documentele primite de la client iin scris sunt atasate reclamatiei. Rezolvarea reclamatiei parcurge un proces amanuntit de investigare.

 

Modalitaţile de informare

Pentru orice reclamație primită de la client – adresată în scris, A.G Business Consulting S.R.L.  va emite un răspuns in scris, prin e-mail sau prin poștă, la adresa menționată de către client.

Pentru orice litigiu ce decurge din sau în legatură cu reclamația sa și care nu s-a soluționat pe cale amiabilă, Clientul se poate adresa: • Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel. 0219551, Email: cabinet@anpc.ro  https://reclamatii.anpc.ro/  pentru persoane fizice.

De asemenea, Clientul are dreptul să adreseze plângeri instanțelor competente.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită la adresa conciliere@anvelope-discount.ro  .

Vă mulţumim pentru încrederea acordată!

 

Plăți online securizate

Dispunem de o platformă cu un grad ridicat de securitate

Suport clienți dedicat

Echipa de suport și consiliere este mereu alături de tine

Livrare rapidă

Comanda ta este prelucrată mereu, în cel mai scurt timp

Garanția calității

Pentru noi, calitatea anvelopelor, dar și a serviciilor este mereu pe primul loc!

Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara DEBICA online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale
Cumpara  online - reduceri, promotii, oferte speciale